“Noord Natie Ventspils Terminals” veiksmīgi strādā arī krīzes apstākļos un turpina piesaistīt jaunus klientus

Universālais kravu terminālis SIA “Noord Natie Ventspils Terminals” (NNVT) veiksmīgi strādā arī Covid-19 pandēmijas izraisītās krīzes apstākļos. Šobrīd uzņēmums aktīvi sadarbojas ar vietējiem ražotājiem, pārvadājot vietējās eksporta kravas, un nesen uzsākta arī veiksmīga sadarbība ar Ventspilī strādājošo saliekamo moduļu konstrukciju ražotāju SIA “Forta PRO”.
Pirmā moduļu māju vienību krava – 42 moduļu vienības – uz Zviedriju tika nogādāta šī mēneša sākumā, un paredzams, ka nākamais kuģis ar moduļu māju kravu no Ventspils uz Zviedriju dosies nākamajā mēnesī, informēja NNVT izpilddirektors Jānis Pauls.
Viņš norāda, ka turpinās arī aktīvs darbs ar vietējo eksporta kravu pārvadāšanu – kokmateriāliem, koksnes granulām, kliju granulām, šķeldu, šķembām, rapša granulām, labību, dolomītu, kukurūzu, konteinerkravām un citām kravām. Līdzīgi kā iepriekšējos gados, lielāko kravu apjomu “Noord Natie Ventspils Terminals” veido Ro-Ro kravas, kuru apjoms turpina augt pēc divu jaunu “Stena Line” prāmju piesaistīšanas Ventspils maršrutam.
Kā viena no NNVT priekšrocībām jāatzīmē arī uzņēmuma tehniskās iespējas un prasmes smagsvara un lielgabarīta kravu apstrādē. “Noord Natie Ventspils terminals” vienīgais Ventspils ostā specializējas šādu nestandarta kravu pārvadājumos. Šo biznesa virzienu uzņēmums attīstīja pirms vairākiem gadiem, un tā iespējas lielgabarīta kravu apstrādē arvien pieaug.
Pateicoties uzņēmuma mērķtiecīgajai sadarbības partneru piesaistei, NNVT augsta līmeņa pakalpojumu nodrošinājumam, kvalitatīvai prāmju kravu apstrādei, kā arī investīcijām termināļa infrastruktūrā un inovatīvai pieejai lielgabarīta kravu apstrādē, NNVT arī Covid-19 pandēmijas krīzes izraisītajos apstākļos ir viens no veiksmīgākajiem Ventspils ostā strādājošajiem uzņēmumiem.
Jānis Pauls uzsver, ka šobrīd uzņēmums galvenokārt strādā vietējā tirgus atbalstam. NNVT ir gandarīts par labo sadarbību ar pašmāju ražotājiem. Tomēr, strādājot vietējā tirgū, samaksa par precēm un pakalpojumiem tiek pārlikta no vienas valsts kabatas otrā, un ekonomikā galvenokārt aprit tepat Latvijā nopelnītā nauda. “Valsts mērogā ļoti būtiska ir tranzīta nozares tālākā attīstība un tās sadarbība ar citu valstu uzņēmējiem. Tādējādi mēs ne tikai sekmējam nozares uzplaukumu, radām jaunas darba vietas un papildinām valsts budžetu ar saviem maksātajiem nodokļiem, bet arī piesaistām naudu no ārpuses, kura ienāk un paliek Latvijā. Un tā ir jau pavisam cita pievienotā vērtība, kuru tranzīta nozarē strādājošie uzņēmēji spēj dot savai valstij. Cerams, ka šo elementāro “matemātiku” sapratīs arī valdība,” saka Jānis Pauls.